Blogger i forum raje iz Houstona!

Wednesday, September 13, 2006

Tool 9/11 - Izvjestaj sa Koncerta



Nemogu reci da mi je ovo bio do sada najbolji koncert na kojem sam bio, ali zasigurno se ravna sa 2 najbolja koncerta koje sam posjetio u svom zivotu. Meni je ovo bio prvi put da gledam Tool uzivo, i mada neki kazu da je ovo njihova ispod-prosjecna izvedba, ja mislim da je bilo odlicno. Vjerovatno jedan od razloga je i to da se pjevac nije osjecao bas najbolje, pa je pola koncerta ustvari bio instrumental, sto meni uopste nije smetalo. Sta vise mislim da i ispod-rposjecan koncert Tool-a je bolji nego najbolji koncert od vecine bezveznjaka koji sviraju ono nazivaju orginalnom muzikom.
Tool je pokrio najbolje hitove starih albuma, ali i veliki broj pjesama sa najnovijeg albuma 10,000 days. Stinkfist, Schism, Laterus, Aenima su neke od pjesama koje bi izdvojio sa koncerta. Tool je i dalje ostao pri svom imigu gdje u koncertima fokusiraju paznju na druge stvari osim njih. Tako je Maynard (pjevac banda) cijeli koncert bio sakriven u zamracenom dijelu bine, gitarista je cijelo vrijeme drzao prekriveno lice kosom, tako da smo jedino mogli vidjeti osmijeh bubnjara ili basiste.
Impresioniran sam bio animacijama (ustvari video spotovima Tool-a) koje su bile igrane na ogromna dva ekrana pored bine, zatim osvjetljenjem i laserskim shou-om. Ovo je bilo ucinjeno na tako visokom nivou, da sam se osjecao da se nalazim na koncertu Pink Floyda. Ustvari, mogu se komotno usuditi da kazem da je Tool postao Pink Floyd danasnjice.
Jedinu kritiku bi dao na racun publike. Izgleda da u Woodlands Pavilion, raja odaljena od bine jednostavno nemoze da se opusti. I u prijasnjim koncertima koje sam gledao na ovom mjestu, imao sam isti osjecaj, tako da vjervatno bi drugi put bilo pogledati Tool u nekoj dvorani. Ali i poreg tog u par navrata se je moglo cuti 15,000 fanova kako pjevaju Latarus, ili vidjeti 10,000 upaljaca upaljenih na svakom dijelu Paviliona.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home