Blogger i forum raje iz Houstona!

Sunday, September 16, 2007

FC Bosnae - El Barsa Veceras u 10PM

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Bosnae veceras u kasnim satima igra protiv ekipe El Barsa. Iako El Barsa stoji prilicno lose na trenutnoj tabela sa samo 2 pobjede i 3 poraza, najavljena su 2 velika pojacanja. Navodno radi se o 2 igraca koji igraju za High School, a jedan od njih je navodno poznata zvijezda iz lokalnih novina u kojima se on najavljuje kao buduce pojacanje Houston Dynamos. Veceras ceo vidjeti dali ce se ova pojacanja pojaviti, i dali uistinu posjeduje toliki kvalitet.

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Pa dajte taj rezultat, ne mogu vise da izdrzim od radoznalosti!

11:37 AM

 
Anonymous Anonymous said...

pobjedili smo 13-4 ja mislim tako nesto... uskoro izvjestaj.

12:56 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Nije fazon bio onim igracima koji nisu dosli na sinosnju utakmicu.

8:20 PM

 
Anonymous Anonymous said...

E dobro je da si ti bio, pa ostalim fazon ili nije sasvim nevazno.

11:40 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Sjeca li se ko one djecije emisije FAZINI I FORE?
Izgleda ova predposlednja(FAZON SINOSNJA) anonimna hanuma se plaho nasekirala ...ja mislim da je hanuma.A vi?

12:15 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ja se sjecam one FAZONI I FORE,
a ove Fazini i Fore nesto nemogu :):):)

3:31 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Izgleda ne mozes ti sto sta ali nije FAZIN da te provaljujem.....

2:11 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ma sam ti provali.
Ja sam se vec raspitao o tebi, pa kazu u mahali "samo nemoj da te on provali, ako te on pocne da provaljije e onda si ......"

2:25 PM

 

Post a Comment

<< Home