Blogger i forum raje iz Houstona!

Sunday, August 05, 2007

Miss BiH - USA u Houstonu

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

HOUSTON TEXAS- Pizzeria Palmano

ZABAVNO MUZICKI FESTIVAL-MISS
HOUSTON I JOS MNOGO ZANIMLJIVOSTI
DESITCE SE 18-OG
AUGUSTA U RESTORANU(PICERIJA) Palmano U HOUSTONU
SA POCETKOM U8;00 PM.IZABRAT CE SE I NAJLJEPSE DJEVOJKE HOUSTONA I
U OKVIRU MISS BiH-USA(CANADA) UCESTVOVAT CE U IZBORU ZA NAJLJEPSU
DJEVOJKU DIJASPORE.TAKODE,OTVORENA JE MOGUCNOST ODLASKA NA
JEDNO INTERNACIONALNO TAKMICENJE.
UPRAVO SE SA SVJETSKOG TAKMICENJA
(GDJE JEUCESTVOVALO 110 TAKMICARKI)
ODRZANOG U KINI VRATILA
NASA PREDSTAVNICA ,MINELA TRNOVAC I
OSVOJILA"EUROPE CONTINENTAL QUENS 2007.MOZDA SLJEDECA
BUDE BAS
DJEVOJKA IZ HOUSTONA.
VISE INFO I PRIJAVE-832-541-2940 ILI
314-680-2698 ILI PUTEM E-MAILA
FADILB@JUNO.COM.Takode,zainteresovane djevojke mogu kontaktirati i
web-mastora (bhsound@yahoo.com) ove stranice i prijaviti se za ucesce.
Sve ucesnice dobivaju medalje i simpaticne poklone za
ucesce. Pobjednice-krune,lente i naravno mogucnost daljeg
takmicenja.Takode,djevojka po izboru prisutnih(MISS Publike) ima isti
tretman kao i pobjednica koju ce izabrati ziri.

ZABAVNO MUZICKI PROGRAM-DZEMO SA ORKESTROM...


Slike Sa Proslogodisnjeg Dogadzaja u St. Louisu:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

15 Comments:

Anonymous Anonymous said...

je li bas mora dzemo sa orkestrom da nas zabavlja? rastjerace sav narod.

6:49 PM

 
Anonymous Anonymous said...

suti moj ti, moglo je i gore zamisli da jos i refko pjeva to bi bio dernek

8:19 PM

 
Anonymous Anonymous said...

A vi bi mozda Omera Pobrica i Halida Beslica?

10:06 AM

 
Anonymous Anonymous said...

ma halid i omer su male mace za dzemu i orkestar.samo naprijed dzemo,steta sto si ostao samo kafanski pjevac,kakav talenat i kapacitet.

5:45 PM

 
Anonymous Anonymous said...

kapacitet cega - pluca mozda?
joj kad krene ona gara gara garis li se sada. otice sapku picerija u pizdu materinu

7:43 AM

 
Anonymous Anonymous said...

ovaj houston je pun debila i krkana!! dzemo je solidan i pjevac koji pjeva za raju a dobar je covjek!! a vi sto provocirate supcine ste najvece!!!!!zasto nedolazi ni jedna zvijezda da pjeva u houston zato sto papci u houstonu nece da dadnu koji dolar za dobru muziku!!

2:08 PM

 
Anonymous Anonymous said...

bolje slusat dzemu i njegove pjesme! nego gledat onaj pink i bijeljinu dva seljacka i nacionalisticka kanala to vama godri!!!glupi bosanski ameri....

2:12 PM

 
Anonymous Anonymous said...

A vjeruj mi jarane nista ne propustamo. I po drugim gradovima dolaze kojekakvi Serifi Konjevici, Selme Bajrami, dare bubamare i ostari folk-junk.
Doduse u nasem gradu najvise i ima raje kojim upravo odgovara ovakva muzika ali eto sta ces.

2:13 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Bas dobro rece jarane,odgovara ovakva muzika vecini(tu podrazumjevam 99% bosanskog naroda koji zivi u Houstonu)Sta cemo kad se ta vecina spustila iz svojih vukojebina u grad pa malo vidjeli svjeta(amerika je ovo brate)pa sad misle da su svjetski emancipovani.Jadna ti majka koji se sve go papak i seljak dovukao ovdje. E vidis za njih je dzemo pjevac nad pjevacima,kafansko-seoski produkt.A da ti i ne govorim o onim jadnicima i jadnicama koji se jos uvijek oduzimaju slusajuci koje kakve cece,dragane stoje,seke i ostale cetnicke drolje.I zasto bi nama dolazio bilo kakav renomirani pjevac(tu mislim na pjevace koji su umjetnici u svom poslu,Halid,Hanka,Haris,Safet....)jer pjevati ovu vrstu muzike koju oni pjevaju zaista jeste umjetnost,kad nemaju kome pjevati.Jedna stara poslovica kaze:sta zna gedzo sta je cokolada: pa tako sta zna i ovaj nas primitivni i jadni narod(cast izuzecima)sta je sevdah i lijepa pjesma.Njima je dovoljan i dzemo.Sretno moj narode,fala Bogu da ja jos uvijek znam ko sam,sta sam i gdje pripadam.

5:21 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Gospodine s.j.r.i.u dosta uvrijeda, ponizavanja,podvala i prevara. U BiH zive i druge populacije osim islamske vjeroispovjesti. Mi smo uceni i na selu i u gradu postovanju,postenju i toleranciji, mozda si i ti ucen ali si zaboravio. Bolje bi bilo da svoje vrijeme potrosis na sebe i svoje prevaspitanje,i ostavi BiH njenim drzavljanima koji privremeno ili stalno ziv u ovom gradu. Po ovome svemu se vidi da ti nepripadas ni jednom narodu. A sto se tice Dzeme on je vrstan umjetnik, dobar zabavljac, posten covjek osoba vrijedna postovanja.Meni i mojim prijateljima je cast sto imamo ovakvog covjeka u ovom gradu.

6:57 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Po cemu si ti zakljucio da je covjek Islamske vjeroispovjesti? Zato sto je naveo pjevace koji imaju muslimanska imena? (Haris Dzinovic nevjerujem da je musliman, ili bolje reci Bosnjak), drugo i Ceca i Dragana su pjevale po Cetnickim Sijelima gdje su ispracale "vojsku" prije svojih pokoljskih pohoda po Bosni i Hercegovini.

I ja nemam nista protiv Dzeme, ali kad krene ona kao sto neko rece GARA GARA e onda i sam vidim da ja ne pripadam tu.

10:51 AM

 
Anonymous Anonymous said...

E moj narode dodji te sebi bolan ,.bolan.Sta je vama ljudi moji?
Kada ovo cita neki covjek sa strane moze sam sebi stvoriti sliku kakva smo mi to raja u Houstonu.Dokle cemo mi ovako blatiti jedni druge?
Bosnae

4:09 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Hvala na podrsci i razumjevanju.Desilo se upravo ono sto sam i mislio da ce se desiti.Ljudi ne shvataju poentu onoga sto sam napisao,sto samo potvrduje vec gore navedeno.Na zalost ti i takvi ce se i dalje oduzimati slusajuci gore navedene produkte silikona i golotinje koje sebe nazivaju pjevacima.Uzasavam se svih njih,a vecina ljudi je ocito zaboravila sta s desavalo tih ratnih godina pa i dalje svesrdno daje podrsku slusajuci do besvjesti(i dalje stojim onako kako sam vec rekao)cetnicke drolje.E pa narode moj podsjetite se malo,dovoljno je da bar jednom mjesecno pogledate monolog Emira Hadzihafizbegovica ;Godine prevare; pa ce vam onda biti jasno o cemu pricam.Brzo ste zaboravili, na zalost.Jeli vam amerika udarila u glavu ili ste stvarno toliko praznoglavi?Kako god okrenes,zalosno je.Vecina opet ocito nije shvatila o cemu pricam,zato obavezno pogledajte ovo sto vam toplo preporucujem,valjda ce vam se malo razbistriti u glavi.

4:29 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Znas ti nas, jebo ti nas.

10:17 PM

 
Anonymous Anonymous said...

bas si dobro reko,jebo ti nas vake kakvi smo

11:47 AM

 

Post a Comment

<< Home