Blogger i forum raje iz Houstona!

Wednesday, March 15, 2006

Jeste li Culi za IrfanView?



IrfanView je jedan od najpopularnijih i najkoristenijih freeware sirom svijeta. Koristi se najvise kao graphic viewer ali isto tako se moze koristiti i kao editor za neke manje radove. Medjutim sto se tice viewera vjerovatno je bolji i od nekih skupocjenih grafickih programa.
Prvi put sam cuo za IrfanView prije 7-8 godina, kada sam trazio jedan besplatan mali programcic s kojim mogu vidjeti vise formata slika. Na mnogim forumima i diskusijama sam nacuo o ovom programo pa sam ga tako poceo i koristiti. Na moje iznenadzenje nakon nekog vremena gledao sam opcije na tom programu i procitah nesto o autoru. Pod autorskoj sekciji se nalazila slika Jajca, te prica u autoru, nasem Bosancu koji je narpavio taj program kao skolski projekat na fakultetu u Becu. Tokom godina taj ce program postati sve poznatiji i poznatiji, pa bih se u vise navrata susretao sa isjeccima iz novina o Irfanu i njegovom malom besplatnom programu.

Ako zelite da procitate nesto vise o Irfanu i njegovom programo mozete otici na http://www.irfanview.com/ gdje mozete i skinuti jednu besplatnu verziju programa.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home