Blogger i forum raje iz Houstona!

Monday, June 25, 2007

Preminuo Meho Puzic



Danas je na ahiret preselio Meho Puzic.
Rodjen je u svom Odzaku, ostat ce u sjecanjima po sjajnoj izvedbi bosanskog
blaga i na to sve ostaje zapamcen kao veliki covjek. Pomagao je na svakom
cosku i dokazao se kao veliki partiota nase BiH.
Ostavlja iza sebe velike hitove poput:

Volim majko siroticu
Grijeh je mlado ne ljubiti
Poruka sehida
O majko, majko
Moj brate u tudjini
Hitao je sinak majci
Sta cu kuci tako rano
Plakala si sinoc
Gledaj me draga
Gore tvoja pisma
Ramazan dolazi
Samo Bosnu ne dirajte
Bosna suza nema vise, itd.

Neka mu je mir i rahmet dusi.

In Memorium Meho Puzic - Tebi Majko Misli Lete

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Alahrametili nasem velikom sevdaliji kojeg sam licno volio slusati i uzivati u njegovim hitovima necemo ga zaboraviti pjevat ce mo Mehine pjesme na nasim bosanskim sijelima.Jos jednom veliki rahmet za velikog Bosanca naseg Mehu Puzica.Napisao ISLAM.

1:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Uh, al smo nekad razbijali case uz njegove pesme, posebno Plakala si sinoc na rukama mojim i Sta cu kuci tako rano, ko me ceka tamo.

1:24 PM

 

Post a Comment

<< Home