Blogger i forum raje iz Houstona!

Wednesday, October 04, 2006

Zbog BiH dresa navijači Rada napali Kuću ''Velikog Brata''



Navijači nogometnog kluba Rad pokušali su nedavno ući u Big Brother kuću u beogradskom Koštunjaku te se obračunati s muslimanom Edinom Kolendom iz Sarajeva jer je nosio dres BiH nogometne reprezentacije.


"Ozloglašeni navijači reagirali su neposredno nakon emitiranja scene u kojoj je Edin Kolenda na sebi nosio dres bosanskog reprezentativaca Sergeja Barbareza. Pohrlili su na Košutnjak i opkolili kuću. Svi smo ostali začuđeni te u prvi čas pomislili kako će sve završiti na sitnoj svađi. Međutim, kada se skupilo pedesetak navijača, postalo je opasno, pa je i osiguranje koje čuva kuću reagiralo", izjavio je neimenovani izvor sprskog dnevnika Press.

Navijači su navodno skandirali "Nož, žica, Srebrenica", "Turčine, napušiš se kurčine" i "Ubij, ubij, ubij Turčina" te preko razglasa tražili od ukućana big Brother kuće da, ako nisu "pičke", razbiju Edina.

Nekoliko ih je nakon bacanja kamenja na kuću pokušalo preko krošnji drveća ući u kuću, a u tom trenutku je pozvana policija koja je smirila situaciju.

List je konkatkirao jednog od vođa navijača Rada, koji tvrdi kako su željeli odgovoriti na provokaciju.

"Željeli smo ući i prebiti Bosanca. Ne znam kako su ga uopće pustili da sudjeluje u "Velikom bratu". Došao je u Srbiju da nam sprovodi islam. E, to neće moći. Izjavio je pred cijelom Srbijom da se ne može ko čovjek papirom obrisati, jer to nije dovoljno higijenski. Pa, onda ona njegova priča o ramazanskom postu. E, kada je obukao dres, stvarno je prevršio svaku mjeru. Sad nam ga je stvarno dosta. Ostali ukućani su prave pičke, i tek se sada vidi da je Srba izbačen jer bi prebio tog smrada", izjavio je jedan od vođa agresivnih navijača.

-----------------

Toliko o toleranciji u Beogradu.

20 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"kada je obukao dres, stvarno je prevršio svaku mjeru" Ha Ha ha...Ovo mi je krvavo:)))))))))))

9:28 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Stvarno ne znam gdje ce Edinu dusa:) Kako je mogao da obuce dres? I zasto?:)))

9:42 AM

 
Anonymous Anonymous said...

I na vrh svega jos im objasnjava sta je post u Islamu... WOW

12:39 PM

 
Anonymous Anonymous said...

http://www.velikibrat.nadlanu.com/live_stream/index.php

Na ovoj stranici mozete uzivo, 24/7, gledati Velikog brata.
Edo se odlicno uklopio i zaista je drag momak, za razliku od nekih ufuranih. Pogledajte samo sto imaju bakutu od 58god. i Baneta od 50 i kusur.

1:16 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ne znam koji su ti izvori i kada se to dogodilo ali pratim uzivo vec nekoliko dana i nijednom Edo nije obukao nikakav dres.
Kome on objasnjava o postu kad on sam ne posti ovih dana ? A bogami i pije. Proslu noc su imali zurku,dobili su pice i hranu i ja sam videla da je i Edo pio.
Ne jede svinjetinu i kad narucuju namirnice i kad kuvaju paze da moze i Edo da jede.

1:23 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Da li hoces opet da ponovim sve sto je malopre napisano? Daj bre bolan neke dobre vesti, dosta negativnosti i mrznje. Samim objavljivanjem ove vesti,napravio si isto sranje kao i navijaci Rada(ako su napravili).

1:39 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Zeleni, u pravu si ali zasto je administrator to objavio? Bar sad u vreme posta moze da se ostavi crnih i mrznje punih vesti.

2:02 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Pa, Boze dragi! Valjda covjek ima pravo da objavi kakve god vijesti zeli na SVOJOJ stranici.

2:42 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Dobra je i tebi ova "lutko".
Sta mislim? Vec sam ranije napisala da me je zbog takvih sramota da kazem da sam Srpkinja ili Beogradjanka.
Ali dosta vise mrznje. Daj da citamo neke lepe stvari. Pre neki dan sam gledala emisiju o ponovnom sastavljanju grupe Mostarski Sevdah, koja se sastojala i sastoji od Bosnjaka, Srba i Hrvata. Pronadji nesto o njima i objavi.

Niko mu ne brani da objavi na SVOJOJ stranici sta god hoce ali isto tako i ja mogu da napisem sta ja hocu dok me ne obrise ili banuje.

4:06 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Svi ste gledali film "Gori Vatra" ali ne znam koliko ste ga shvatili. Zasto -ne znam mu ime- na kraju kaze imaginarnom bratu i ocu da ga ostave na miru, da mu ne duvaju za vrat? Jer ne zeli da zivi u proslosti, ne okrece se vec ide u napred, prema buducnosti.
Treba pogledati i intervju Pjera Zalice u vezi ovog filma.
To se odnosi i na sve nas. Nas pravac je buducnost a ne proslost.

5:31 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Idite na B92 forum da procitate sta beogradjani pisu o tome(ako je istina)jer ni oni nisu sigurni.

Tako da tvoja zadnja recenica:Toliko o toleranciji Beograda ne pije vode.

5:37 PM

 
Anonymous Anonymous said...

List je konkatkirao jednog od vođa navijača Rada, koji tvrdi kako su željeli odgovoriti na provokaciju.

"Željeli smo ući i prebiti Bosanca. Ne znam kako su ga uopće pustili da sudjeluje u "Velikom bratu". Došao je u Srbiju da nam sprovodi islam. E, to neće moći. Izjavio je pred cijelom Srbijom da se ne može ko čovjek papirom obrisati, jer to nije dovoljno higijenski. Pa, onda ona njegova priča o ramazanskom postu. E, kada je obukao dres, stvarno je prevršio svaku mjeru. Sad nam ga je stvarno dosta. Ostali ukućani su prave pičke, i tek se sada vidi da je Srba izbačen jer bi prebio tog smrada." - izjavio je jedan od vođa agresivnih navijača.


DA LI JE OVO EKAVSKI ILI JEKAVSKI GOVOR?
sRBIJANCI OVAKO NE PRICAJU (ZELJELI-ZELELI, SUDJELUJE-SUDELUJE,
CIJELOM-CELOM ITD.
Primio si se na Press i Index kojima ni Beogradjani ni Zagrebcani ne veruju.

6:48 PM

 
Anonymous Anonymous said...

AAA znaci stigli smo do dijela gdje srbijanci tvrde da se to uopste nije desilo.....hmm poznato mi to pravo.

7:14 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ne tvrdim, vec razmisljam logicki, ali i ne iskljucujem mogucnost da se stvarno dogodilo, mada mi se cini da mnogi jedva cekaju da se tako nesto dogodi pa da kazu aaa.
treba da vidite te mlade ljude u BB, iz razlicitih gradova, razlicitog obrazovanja ali zive zajedno u kuci i nijednog trenutka nisu spomenuli ratovanje i politiku.

7:25 PM

 
Blogger Sandokan said...

Svaka zdrava kritika je dobro dosla od strane administratora bila ona pozitivna ili negativna. Da cete biti banovani nemorate da brinete, jer to nemam namjeru da cinim ni za stvari mnogo vece od samo kritike.

Hvala na razumjevanju.

10:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Svi ste gledali film "Gori Vatra" ali ne znam koliko ste ga shvatili. Zasto -ne znam mu ime- na kraju kaze imaginarnom bratu i ocu da ga ostave na miru, da mu ne duvaju za vrat? Jer ne zeli da zivi u proslosti, ne okrece se vec ide u napred, prema buducnosti.
Treba pogledati i intervju Pjera Zalice u vezi ovog filma.
To se odnosi i na sve nas. Nas pravac je buducnost a ne proslost.


Nisam siguran da si ti shvatila ovaj film.
Ispade da je kriv onaj ko je postavio ovaj post a ne razlog za njegovo postavljanje. Malo mi to smrdi na logiku onih koji pobise i rastjerase Bosnjake po svijetu, dobise republiku sumsku i sad hajmo zaboraviti sta je bilo i okrenuti se buducnosti.
Sto to nisu rekli 1992, nego tri prsta uvis i udri brale ko ih jebe?
99% Srba je bilo za projekat genocida, danas ih nije nista manje.
Cast Peri Lukovicu, Bogdanu Bogdanovicu i sacici ostalih koji su prepoznali cemu to vodi i podigli glas.
Srbi su bolestan narod kojem treba dugotrajno lijecenje i ciji ishod je krajnje neizvjestan.

9:27 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Sto bi rekao Miki:
ako su svi zdravi kao ti, ja pristajem da budem bolesna ceo zivot.(ovo je odgovor na tvoju zadnju recenicu jer globalizujes)

Ti nisi shvatio mene.ja niti branim niti napadam.
Film sam spomenula jedino u vezi da treba da se okrenemo buducnosti.Kao sto -nzmi- iz filma kaze ocu i bratu da ga ostave na miru, da ga ne posecuju i podsecaju, jer oni su ono sto on ostavlja i ide u buducnost.Uostalom to je i Pjer Zalica objasnio u svom intervju.

To je jednostavno stvar kucnog vaspitanja. nasilja, kriminala, neduznih zrtava bilo je i davno u istoriji, a bojim se da ce ih jos dugo biti. Mi se protiv toga mozemo boriti ako pisemo o lepim stvarima, da ne dozvolimo da nas isprovociraju ljudi koji nisu shvatili koliko je lepo biti COVEK.
Svi mi treba da pogledamo u sebe, svoj um, svoju dusu, razmislimo malo i krenemo DALJE.

11:46 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Da ima bolesnih ljudi, pa i srba, to stoji, ali ti si i mene, moje prijatelje i hiljade drugih Srba ubacio u te bolesne bez da okom trepnes.

Uostalom, daj odgovorite na neku ozbiljnu i aktuelnu temu, jer osim Sandokana, niko nema svoje misljenje ili ne zna ili ne sme da napise, ali zato kad je pljuvanje u pitanju javi se njih pedeset. ja sam jedanput odustala od Houstonraje, pojela "slatko' i opet postirala, ali sad stvarno odustajem.

Zivi mi bili,

Valerie

12:16 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Meni je ovo na pocetku bilo pravo sega pa sam i komentarisala..ali vidim dokle smo stigli sa komentarima--nazalost. Sada da li je vijest tacna ili ne--ko zna? ali ovo je vec treca stranica na kojoj sam nesto u vezi ovoga procitala...Valerie, zao mi je sto si se nasla uvredjena i nadam se da ces ipak da promjenis misljenje i ostanes "raja" na houstonraja.info

Zivili!:)

1:51 PM

 
Blogger Sandokan said...

Valerie nemoj da odustajes. Treba da imamo strpljenja, valjda ce jednog dana svi da odcepe pa i taj forum da proradi.

1:54 PM

 

Post a Comment

<< Home